Söderhamns kommun i sociala medier

Följ Söderhamns kommun i sociala medier. På Instagram får du hänga med en medarbetare under en vecka, både på jobbet och på fritiden. Vi finns också på Facebook och LinkedIn.

Söderhamns kommun finns på Instagram för att visa ett positivt och personligt porträtt av verksamheten och för att visa den mångfald och de många bra saker vi gör som ger mervärde för invånare, företag och besökare.  Liknande syfte har vår LinkedIn kanal.

Vår Facebook-kanal använder vi för att nå ut till medborgare och andra intressenter med aktuell samhällsinformation.       

Instagram
Länk till annan webbplats.
Facebook
Länk till annan webbplats.
LinkedIn Länk till annan webbplats.

Relaterade länkar

Senast uppdaterad: 6 februari 2019

Kundtjänst

Kundtjänst svarar på samtal till 0270 - 750 00.
Vi tar emot besök på Faxholmsgatan 3.

Hos kundtjänst finns en dator som du kan använda för att göra korta ärenden: söka information, fylla i kommunens formulär, använda våra e-tjänster och lämna eller rösta på e-förslag.

Om du har en funktionsnedsättning eller är i behov av stöd eller hjälp i telefonsamtal kan du ringa till oss med hjälp samtalsförmedlande tjänster.

Kontakt Söderhamns kommun

Kundtjänst och telefonväxel
Telefon: 0270-750 00
E-post: kundtjanst@soderhamn.se

Postadress:
Söderhamns kommun
826 80 Söderhamn