Upphandlingar

Kommunerna i Hälsingland samt Älvkarleby kommun samverkar kring upphandling och inköpsfrågor i Inköpsnätverket Mitt.

I Kommerannons: Under ”Välj upphandlande enhet eller myndighet” kan du söka fram den organisation du är intresserad av.

Begära ut avslutade upphandlingar

Upphandlingar som är avslutade finns i vår annonsportal Kommers Annons. De dokument som publiceras är ”Tilldelningsbesked” och ”Kvalificering och utvärdering”.

Till annonsportalen Länk till annan webbplats.
För att kunna logga in måste du först skapa ett konto.

Vill du ha tillgång till andra dokument i en avslutad upphandling?
Vänd dig till:
inkop@soderhamn.se
Tel 0270-750 00 (Kundtjänst)

Senast uppdaterad: 9 maj 2022
Näringsliv

Kundtjänst

Kundtjänst svarar på samtal till 0270 - 750 00.
Vi tar emot besök på Faxholmsgatan 3.

Hos kundtjänst finns en dator som du kan använda för att göra korta ärenden: söka information, fylla i kommunens formulär, använda våra e-tjänster och lämna eller rösta på e-förslag.

Om du har en funktionsnedsättning eller är i behov av stöd eller hjälp i telefonsamtal kan du ringa till oss med hjälp samtalsförmedlande tjänster.

Kontakt Söderhamns kommun

Kundtjänst och telefonväxel
Telefon: 0270-750 00
E-post: kundtjanst@soderhamn.se

Postadress:
Söderhamns kommun
826 80 Söderhamn